Kärlek till klänningen

Haha det var längesen man skrev i bloggen, men men gör det nu iaf för ja har tråkigt. Har hänt ganska mycket på sistonde faktist!  Skrivrer om lite här..
I Lördags var jag på tjejmiddag hos Josefine, Vi hade jätte trevligt! Sov över där också.
I söndags hade Jag & Simon 3 månader tillsammans och jag fick världens finaste rosor, Tack baby du är bäst♥
Sen så var Jag,Mamma och syrran och shoppade i stinsen. Jag köpte några tröjor på gina, rosa & vita strumpbyxor. Sen köpte jag nya örhängen, en tröja och lite smått från HM, & till sist så köpte jag min Underbara nyårsklänning!! Den är funnen, jag köpte den på VILA för 299!! Vilket jädra kap. Den är så himla vacker, det var kärlek vid första ögonkastet kan jag säga er.  Kortkort,svart,volanger(?) .. åh den är himmelsk.

Nog om det.. haha, Åre över jul blir det! Famlijen, Jag & Simon. Kommer bli helt underbart, vi har hyrt en stuga där uppe. Mysigt.
Sen innan vi åker dit ska vi hinna med att åka till Tallin också, sen får vi inte glömma london? ..när blir det london?

ups nu vet jag inte vad jag ska skriva hehe, skriver senare om jag får lust.. Pusssen!♥



langa en kommentar nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0