:)

Oj, Nu var det länge sen jag skrev. Har varit såååå upptagen med att vara med min underbara pojkvän, haha. Nej vi har inte gjort något speciellt faktist, bara varit hemma och myst med varandra, hihi.  Just nu är jag hemma och Malin, sitter vid min lilla skönhet (datan) & hon vid sin, hehe. SOCIALT!  Nej men vi har hyrt två filmer har redan kollat på en, snart ska vi kolla på den andra - en skräck film! Hatar skräckfilmer igentligen haha. 

På fredag åker jag & simon, mamma, Syster & hennes kompis på kryssning & kommer hem på söndag, Längtar som fan! Ska bli super mysigt, tycker jag. 

..Och juste, hahahahaha Malin & jag har haft det jävligt roligt här vid datan! Nu ska jag visa er vad vi har underhållit oss med..

HAHA, den bjuder jag på idag! PUSS & KRAM!♥

langa en kommentar nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0