Frågor.

Vad är bra i ditt liv nu? Att jag har simon :) Att det inte är så mycket bråk hemma längre!
Vad är viktigast för dig i ditt liv nu? Mina vänner, min familj & Lilla felica .. och massa andra..
Är det något du skulle vilja förändra? Skolan, typ att den började senare och slutade senare. För då skulle jag kunna gå i skolan också eftersom jag är så jävla seg på att gå upp morgonen.. Det vore underbart!

Hoppas det duger Åsa! haha varsegooood..√

langa en kommentar nu!
Postat av: Anonym

Vad är bra i ditt liv nu?

Att jag ska börja klättra i berg och att Oneeighty är så superkul....!

Vad är viktigast för dig i ditt liv nu?

Mina barn är alltid viktigast av allt! Sen kommer jag :)

Är det något du skulle vilja förändra?

Jag skulle vilja ha en stor lägenhet där alla mina vänner, släkt och deras barn kunde bo som i en stor lycklig familj....(kanske... har inte testat men det låter najs..:)

2008-10-21 @ 20:47:42
Postat av: Anonym

Vad är bra i ditt liv nu?

at jag får jobba med ungdomar och datorer, både i detta projekt och på min skola.



Vad är viktigast för dig i ditt liv nu?

min familj och hundarna



Är det något du skulle vilja förändra?

skulle vilja bli klar med en utbildning och skulle vilja bo större, närmare marken och längre bort från trafikerade vägar

2008-10-21 @ 22:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0