Halstabletter (L)

Godkväll!  Hur kan man bli så J-ä-v-l-a sjuk på 1 dag? Sjukt irriterande, kommer vara helt död på båten ju. Aja nu har jag packat lite iallafall, haha har packat för typ 1 vecka fast jag ska vara borta 2 dagar.. Men det brukar vara så!

Nu sitter jag & lyssnar på gyllene tider - Juni, juli, augusti.. Jag längtar till sommaren, en riktigt sommar tack! Fast det kan vara mysigt med snö också, Julafton & Nyår♥ Fast jag är i Thailand över jul & nyår. Längtar!!

Nu ska jag kolla på film & sova, hoppas jag blir bättre imorgon - men varför skulle jag bli det för? Godnatt på er! ♥


Saknar er nu när jag inte går i skolan, ni var anledningen till att jag kom till skolan! MINA BABES!


langa en kommentar nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0