If you are good at something, never do it for free.

hej hej hej oooh hej! Jag är helt sluuuuuut, Var ute & gick spåret med Tiffany i 2 timmar nästan! hard work!!

Annars då? Jo det är bra, Har bokat kryssningen nu iallafall. Det blir Jag, Simon, Mamma & min Lillesyster. Mysigt. Har inte varit i skolan på hela veckan, men men. Har suttit hemma & degat, varit med Simon. Köpt nya kläder, & bara njutit av det underbara vädret, naaat! 

.. sen så är jag så jävla förbannad på vissa fjortis brudar, & då menar jag  RIKTIGT JÄVLA FÖRBANNAD! Ni/du kommer få stå sitt kast nu, jag ska visa dig vart skåpet ska stå, sen kommer du hålla käften hoppas jag.
Allting för dig sis♥   - Du är värd något så mycket bättre, du är värd det bästa. Världens bästa lillasyster, jag älskar dig!

Aja nu ska jag äta,Kramis♥


Bild; jag & syster, Spanien resan 07. Saaakna!

langa en kommentar nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0