tvångstankar? ..

Kom hem för ett tag sen åkte med Tiffany till läkaren, sen efter det åkte vid & åt lite. Vi har kul du & jag! hihi. Nu gör jag ingenting speciellt, kl 3 ska jag på gympa med Flisan, haha roligt. Sen efter det ska jag nog inte göra något speciellt heller, bara va hemma för en gångs skull.. Låter som en bra idé! men vi får ju se om jag håller det..

Jag är så glad att jag har er Simon & Jossan, ni får mig att vilja vara här. Jossan du är världens bästa vän. För dig gör jag allt, och du vet om det. Och Simon du är min andra halva, jag vill inte leva utan dig.. Och det ska jag aldrig göra heller. Ni är bland det bästa som hänt mig, Bästa vän & Pojkvän - allt jag behöver just nu. Jag älskar er! Mer än mest.


PUTTINUTTI!


langa en kommentar nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0