U.t.t.rå.k.a.d

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Simon kom till mig :) hihi blir lika glad varje gång!
Vad gjorde du kl 08 imorse: SOOOV!!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här vid datan, åt godis.
Det sista du sa högt:  Något till min lillesyster..
Det senaste någon sa till dig: vet inte
Vad har du druckit idag:  Cola
Vad var det senaste du åt: Godis
Vad var det senaste du köpte: KLÄDER♥
Vad är det för färg på din ytterdörr:  mörk grön
Vad är det för väder hos dig nu:  Kallt
Godaste glassmaken: Päron!
Varit kär:  Jag är kär!
Pussade senast: Flisan :)
Pussade senast på munnen:  Simon
Kysste senast: Simon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Aaa..
Sover du tungt:  Nää, eller ibland kanske.
Är du kär: aa
Tycker du om någon mer än vän just nu: Klart
Drömmer du mardrömmar: Aa, ofta
Trivs du med ditt jobb:  Jag har inget! :)
Favoritklädsel: Leggings,tröjja.
Favoritlåt just nu:  Många
Vad ser du om du tittar till höger: Min garderob, kläder haha.
Vad gör dig glad just nu:  GODISET!!
Vad ska du göra härnäst:  Träffa Jossan
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Uttråkad.
Favoritgodis: Massor
Kläder just nu: Jeans, linne
Sommarplaner:  haha massa resor!
Hur många kuddar sover du med: 4
Spelar du något instrument: Nee
Morgon eller nattmänniska: Båda
Vad är viktigast för dig:  Familj,vänner! Mina katter♥
Är du kittlig: haha aa
Snarkar du: ne tror inte det.
Stjärntecken: firre
Äckligaste insekten: Alla är äckliga.
Stökigt eller välstädat: välstädat
Längtar du mest efter just nu:  Simon!
Snott denna från någon: aa?

langa en kommentar nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0